FANDOM

Valtteri ElovirtaEdit

Valtteri Elovirta (es. Matti Ristinen 2000, Rami Rusinen 2012, 2013) on Katja Vainion entinen luokkakaveri, joka työskenteli samassa lakifirmassa Laura Kivirannan kanssa. Valtterin alettua viettää enemmän aikaa Katjan kanssa alkoi myös Katjan sisko Jenni Vainio kiinnostua Valtterista. Jennin kanssa Valtteri vaihtoi vain suudelman. Katja alkoi nähdä Valtterista eroottisia unia, mikä johti siihen että Toni Veijalainen jätti Katjan ja paljasti tunteensa Jenniä kohtaan.

Valtteri oli samoissa juhlissa Kalle Laitelan kanssa, ja he vaihtoivat suudelman. Valtterin ja Kallen tapailtua Kalle rakastui ja halusi paljastaa isälleen Ismo Laitelalle olevansa homoseksuaali, mutta Valtteri perääntyi. Myöhemmin paljastui että Valtteri oli naimisissa Outi-nimisen naisen kanssa. Avioliitto oli kuitenkin vain pelkkää kulissa, sillä Outi oli lesbo ja halusi käyttää Valtteria lapsentekovälineenä.

Syksyllä 2012 Valtteri kävi sairaalassa keuhkoputkentulehduksen takia ja joutui Kallen vastaanotolle. Valtteri pyysi Kallea kahville, mutta tämä kieltäytyi vedoten työkiireisiinsä. Jennin varoittelusta huolimatta Kalle kuitenkin soitti Valtterille ja suostui kahvikutsuun. Parin välille kehittyi suhde, vaikka Valtteri oli tapaillut myös Katariina Mäkelää. Kalle päätti jatkaa suhdetta Valtteriin, vaikka Jennin ja Katariinan puheet olivat saaneet Kallen miettimään Valtterin todellista luonnetta. Kun Kalle ja Valtteri olivat aikeissa harrastaa seksiä tämän jahdilla, Kalle löysi Valtterin sängystä Katariinan kadonneen korvakorun ja tajusi varoituksien olleen totta. Valtteri esti Kallea lähtemästä ja raiskasi tämän. Kalle ei tehnyt Valtterista rikosilmoitusta, koska tämä uhkaili julkaisevansa salaa kuvaamansa seksitallenteet.

Kalle onnistui pääsemään yli raiskauksesta. Kalle ja Katariina olivat alkaneet seurustella ja päättivät kokeilla kolmen kimppaa. Katariina kuitenkin perui tapaamisen viime hetkellä ja Kallen seuraksi saapui Valtteri. Kalle kertoi raiskauksesta Ismolle, joka päätti pahoinpidellä Valtterin. Tunkeuduttuaan asunnolle Ismo huomasi, että Valtterin raiskausyrityksen kohteeksi joutunut mies oli jo pahoinpidellyt Valtterin sairaalakuntoon. Ismo lähti Kallen kanssa hakemaan asunnolle unohtunutta pesäpallomailaansa. Kalle löysi Valtterin DVD-tallenteet, joille tämä oli tallentanut salakuvatut videot seksikumppaneistaan ja raiskaamistaan henkilöistä. Poliisi pidätti Valtterin raiskauksesta epäiltynä.

1541284

Valtteri Elovirta ja Kalle Laitela